Відповідно до Порядку надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників закладів вищої освіти, затвердженого МОНУ від 19.12.2019 № 1588 працездатні особи, які здобули ступінь магістра та уклали на строк не менш як три роки договір про роботу на посадах педагогічних працівників у закладах загальної середньої або професійної (професійно-технічної) освіти, визначених органами управління освітою мають можливість отримати одноразову адресну грошову допомогу у п’ятикратному розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого на 01 січня календарного року.

Це стосується випускників закладів вищої освіти денної форми навчання, які навчались за державним замовленням у державних та комунальних закладах вищої освіти незалежно від підпорядкування.

Для отримання грошової допомоги випускникам-магістрам необхідно звернутися не пізніше 30.09.2025 до навчального відділу (кім. 305) та мати при собі:

  1. три примірники договору, підписані у закладах загальної середньої або професійної (професійно-технічної) освіти;
  2. копію трудової книжки (за наявності) завірену закладом освіти, де працює випускник;
  3. копію ID-картки та витягу з реєстру територіальної громади або паспорта (перша сторінка та сторінка з пропискою);
  4. диплом та його копію;
  5. довідку про присвоєння ідентифікаційного номера та дві копії;
  6. довідку з реквізитами картки для зарахування;
  7. документ, що підтверджує зміну прізвища (за необхідності).

Детальна інформація та шаблон договору розміщено в команді «Студентсво та викладачі ХФ» в меню «Файли».